Ferienhaus Ostsee
  • 20171213_120012.jpg
  • 20211124_130638.jpg
  • 1637752055683.jpg
  • image4.jpeg
  • image6 (1).jpeg
  • promo123.jpg
  • tolerantnist4.jpg
  • yacuk.jpg

Сторінка адміністрації

Ворона Наталія Романівна - директор школи

читати далі

 Сучасний урок

Я досліджую світ

За межами уроку

"День Гідності та Свободи"

Подорожуючи вчимось

Шкільний КВІЗ

Вчора завершився районний етап інтелектуальних змагань серед учнів 4 класів Lviv School Quiz!
Вітаємо нашу шкільну команду з перемогою та виходом у фінал
Ви показали високий рівень підготовки та професіоналізму! Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому вчіться, дізнавайтеся щось нове, розвивайтесь!
Висловлюємо подяку координатору шкільної команди Ірині Кундельській за належний рівень підготовки та розвиток інтелектуальних здібностей учнів!
Пишаємось нашими переможцями!
Бажаємо успіхів у фіналі Lviv School Quiz 2024!
Маленькими кроками - до великої перемоги 

Про мінну безпеку знати важливо

Хто розкаже краще про безпеку, як не курсанти ЛДУ БЖД?
Наші учні 2-4х класів тепер знають, як поводитись у надзвичайній ситуації, як діяти у разі виявлення вибухонебезпечних предметів.
Обізнаний - значить озброєний!
Діти в захваті від уроку та від можливості відчути себе справжнім рятувальником.

Шкільний КВІЗ

 

Ось і завершилася 1 гра ІІ районного туру Lviv School Quiz!
Вітаю шкільну команду з першою перемогою у ІІ етапі районного квізу
Хочу подякувати нашим четвертокласникам - Єві Орловській, Єві Гнеп, Назарові Лукашу, Денисові Вербицькому, Владиславу Гладуну, Данилові Бучинському, Михайлу Переймибіді, Орестові Чаусу, адже вони - неймовірні, цікаві, креативні, вміють працювати в команді, проявили свої знання та навички і продемонстрували свій інтелектуальний потенціал
Варто віддати належне їхнім зусиллям та бажанню досягти успіху!
Окрема подяка координатору шкільної команди Ірині Кундельській за організацію та підготовку учнів!
Бажаємо успіхів у наступних турах Lviv School Quiz 2024!
Маленькими кроками - до великої перемоги

 

Подяка від мера Львова А.Садового

 

 

За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок в навчання і виховання молодого покоління та з нагоди Дня працівника освіти міський голова Львова вручив 43 персональні подяки педагогам Львова.  Серед нагороджених - вчитель початкових класів ПШ №53 Олександра Гарбуз. 
«На мою думку, якщо в житті пощастило мати хорошого вчителя, то це найбільше щастя, яке може бути… Коли є вчитель, є успішне місто та успішна держава», - Андрій Садовий. Львівська міська рада.

  Педагогічна практика студентів групи ШКВ - 22

Студенти Педагогічного коледжу Львівського національно університету імені Івана Франка спеціальності «Початкова освіта» групи ШКВ -22 проходили педагогічну практику у ПШ N 53 міста Львова. У школі було створено усі умови для проходження практики. Усі уроки були обговорені з учителем і методистом.
Хочемо висловити щиро подяку директору школи Вороні Н.Р, заступникам директора з навчально-виховної роботи Святошенко Н.О., Чарковській К.Ю. та вчителям : Гарбуз О.Я, Петрів С.С., Козак Т.А, Гарматій О.Я, Фрейді Х.М.,  Білобринь Н.В., Романишин О.Є., Смереці О.С., Очерклевич О.Я., Карлик О.Б.,  Лазів Н.Й., які мають великий стаж роботи, високу фахову та методичну підготовку.
А також особливу подяку хочемо висловити керівнику практики Сулим О.І., яка дала нам цінний багаж знань. Усім педагогам дякуємо за отриманні практичні вміння, за бажання нам допомогти, за поради, терпеливість і підтримку.
Це дало нам можливість застосувати наші знання на практиці, викликало бажання вдосконалювати педагогічні здібності та зробити висновки. Студенти групи ШКВ -22 дуже задоволені таким видом роботи, бо краще ознайомилися зі своєю майбутньою професією, дізналися багато нового та цікаво.
Щиро дякуємо!

Майстер-клас Оксани Хомич

 

22.02.2020 р. вчитель О.Гарбуз відвідала майстер-клас Оксани Хомич – учительки початкових класів у Новопечерська школа, експерта у БФ "Інститут розвитку освіти"та Online Teacher у Ukrainian United School, фіналістки премії Global Teacher Prize Ukraine, однієї  із 50-ти найкращих педагогів України у у Ліцей міжнародних відносин ім. В. Стуса ЛМР .
Пані Оксана  щедро ділилася своїми здобутками, напрацюваннями та методиками, корисними лайфхаками: «Листи вихідного дня» (потужний інструмент комунікації між школою та родиною, тісна співпраця між дітьми, батьками та вчителями, яка сприяє ефективній комунікації в навчанні та вихованні), математична гра "Х і 0", DAILY 5. Читання для себе,  "Зіркова книга", гра "Площа", «Математичний пазл"…
Зустріч пройшла на високому емоційному піднесенні. Вчителі, які брали участь у ній, отримали багато корисних методичних порад, збагатили свій досвід у роботі з молодшими школяриками.

«Вчитель Майбутнього: Практики уважності - основа 4К»

 

Посмішка олюднює Життя, несе в ньому Світло. Без учительської посмішки гасне в житті учнів світло радості пізнання, тане любов і прагнення.
Враження від тренінгу «Вчитель Майбутнього: Практики уважності - основа 4К» від  ED LAB: Платформа Інноваційної Освіти перевищили всі наші сподівання! Яскраво, емоційно, інформативно, ефективно і результативно! Багато цікавого теоретичного матеріалу! Дуже багато практики! Більше 30 унікальних технік та електронні бонуси! Хотілося і слухати, і записувати, і приймати участь!
Виявилося, що практики уважності - це не вправи на розвиток уваги. Це особливі тренування усвідомленості або mindfulness.
У процесі заняття чітко утвердилась в думці, що мало бути професіоналом з високим рівнем IQ - не менш важливо вміти давати раду своїм емоціям, розуміти їх природу, конструктивно та синергійно взаємодіяти з членами команди. Завдяки практикам майндфулнес ми, вчителі,  можемо навчати учнів цілісно сприймати процеси, які відбуваються назовні та всередині них, якісно аналізувати інформацію, яка потрапляє до їхнього сприйняття та пов’язувати її з тим, що їм  уже відомозалишатись сфокусованими та не перевантаженими тим, що відбувається довкола, а також вміти швидко переключатись між завданнями і кожне з них наповнювати увагою та енергією.
22.02.2020 р. Вчителі початкових класів - Олександра Гарбуз та Ірина Башко.

"Особливості роботи з гіперактивними дітьми"

 

05.02.2020 вчителі нашої школи Петрів С.С. та Гетьман Г.С. відвідали 4 засідання " Школи становлення сучасного вчителя" на тему:  "Особливості роботи з гіперактивними дітьми". 

"Диференціація та індивідуалізація освітнього процесу НУШ "

 

27.01.2020 вчителі нашої школи Петрів С.С. та Гетьман Г.С. відвідали 3 засідання " Школи становлення сучасного вчителя" на тему:  « Диференціація та індивідуалізація освітнього процесу НУШ " Комплексний підхід до формування мистецьких навичок на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» 1, 2 клас за програмою НУШ. 

Розширене засідання МО школи у форматі «Світового кафе»

 

   26.12. 2019р. було проведено розширене засідання МО школи у форматі «Світового кафе» (“The World Cafe”)  - метод, який дозволяє організувати живе обговорення актуальних питань.
   Було розглянуто тему «Розвиток критичного мислення в сучасному освітньому середовищі». Головна мета заходу - активізувати творчий потенціал кожного педагога, сприяти процесу взаємодії, спрямованого на широкий обмін думками, ідеями й досвідом з проблем якісного навчання, через впровадження методів критичного мислення.
Неформальна дружня атмосфера сприяла розслабленню та відкритості при генерації ідей, обговоренні. «Cвітове кафе» допомогло нам створити живу «мережу» обміну думками й розширити та поглибити наші знання.

 На засіданні вчителі: Гарбуз О.Я., Козак Т.А., Кіндрат Г.Ф., Клочко О.І. презентували свій досвід роботи. Колектив працював в групах, постійно змінюючи локацію, фіксуючи напрацьовану інформацію.           Цікавими й доречними були методичні прийоми: «Читання із зупинками» , «Входження в картину», «Рефлексійне коло», «Галерея розв‘язків».
   Шкільний психолог, Шматок Н.О. під час практичної частини провела педагогічний лайфхак, в основі якого методика арт-терапії - робота з мандалою «Смачна емоція, стан, почуття». Мандала - це візерунок вписаний у коло. Дана робота є ресурсною для особистості і дозволяє незалежно від віку краще усвідомити та пропрацювати свої позитивні емоції, стани, почуття.
   Ця методика може практично застосовуватися вчителями, як попередження та профілактика булінгової поведінки, адже вона добре адаптується під конкретну проблему, для здобуття ресурсу бути, жити та радіти у колективі.
   Учасники МО показали приклад командної роботи.

«Мистецтво ставити запитання на уроці: запитуємо, щоб розвивати і мотивувати, а не контролювати"

 

    30.11.2019 активним учасником практикуму для вчителів «Мистецтво ставити запитання на уроці: запитуємо, щоб розвивати і мотивувати, а не контролювати" від тренера  освітньої платформи «Критичне мислення» п.Олени Пометун /м.Київ/ стала Олександра Гарбуз. Мисте́цтво /академічний тлумачний словник/ — це досконале вміння в якійсь справі, галузі; майстерність.  Саме  у «мистецтві» правильно та коректно ставити закриті, відкриті та спірні запитання практикувались педагоги, адже «серед найголовніших навичок, якими  повинні володіти всі вчителі, можна назвати вміння складати запитання, ставити їх і заохочувати до вдумливих відповідей» (Prometheus).

ІІІ Форум інноваційної освіти INED

 

16 листопада 2019 р. вчитель О.Гарбуз стала учасницею ІІІ Форуму інноваційної освіти INED — однієї з найбільших освітніх подій у Львові, яка зібрала у Центрі Шептицького УКУ  понад 200 педагогів з усієї України – усіх зацікавлених у розвитку освітніх процесів в нашій країні.  Педагог мала змогу  ознайомитись з інноваційними підходами до викладання у школах та із сучасними методами формування соціального капіталу у закладах освіти, поділитись власним досвідом  з теми «Партнерство педагогів та батьків» із колегами-освітянами під час майстер-класу психолога - експерта у КМДШ, Львів - Олени Петрушкевич.   Цікавим було обговорення виступу Брайана Лапса - доктора філософії, кандидата класичних наук в коледжі Оріель, Оксфордський університет, який окреслив особливості класичної освіти, чим вона відрізняється від сучасної; процитував грецьких та римських письменників, які писали про освіту, щоб проілюструвати, чому ці стародавні джерела все ще варті уваги педагогічної спільноти, як натхнення та настанови для викладання та життя. Професор із комунікацій, який раніше працював військовим кореспондентом, був волонтером у Матері Терези  та працював із п’ятьма Римськими Папами - Шон-Патрік Лаветт - поділився з українськими освітянами думками про надзвичайно важливу тему – роль вчителя у формуванні соціального капіталу.

Конференція з англійської мови

 

29 жовтня вчителі Початкової школи 53 Ю. Гуль та О. Клочко взяли участь у конференції з англійської мови у м. Київ. Цікаві лекції, нові знайомства з вчителями з усіх куточків України та захоплююча екскурсія столицею.

II Освітній форум «Твори!»

 

Вчитель О.Я.Гарбуз - учасник II Освітнього форуму «Твори!» від Простір освітніх ініціатив в центрі А.Шептицького. Подія - насичена духовністю, ідеями, інноваціями, відкриттями, знайомствами, обміном досвіду для всіх небайдужих до розвитку держави через освіту!
"Зміни в суспільстві починаються з духовної трансформації. Культура має вирішальне значення!", спікер Мирослав Маринович - український правозахисник, публіцист, релігієзнавець, член-засновник Української Гельсінської групи, організатор амністерського руху в Україні, проректор із питань призначення та місії УКУ.
«Школа – це простір для людського процвітання: чесноти, цінності та багатогранність…», Dr. Simon Uttley - спікер з Великобританії.                    
 «Люди з неповносправністю – ПРОФЕСОРИ ЛЮДСЬКИХ ДУШ!», спікер Надія Калачова - PR-менеджер у Емаус. Центр підтримки людей з особливими потребами.

Саміт позитивних освітян від EdLab

 

12.05.2019 р. Саміт позитивних освітян  від EdLab  у дружному колі зібрав учителів та керівників навчальних закладів з різних куточків України у Львові. Серед педагогів-новаторів  - - вчитель Олександра Гарбуз, котра з цікавістю поринула в новинки освіти, відвідала майстер-класи та творчо, плідно співпрацювала з однодумцями.

IX конференція Е-освіта

 

 24 квітня відбулася ІХ конференція Е-освіта  на базі ІТ-компанії  EPAM Systems у Львові, у якій активну участь взяли вч. англійської мови І.Кундельська та вч. інформатики Н.Купчак
Першим виступив заступник міського голови з розвитку Львівської міської ради Андрій Москаленко, який зауважив про важливість вчителя та потенціал учня, а також запросив усіх бажаючих на фестиваль Інноваційна весна у травні.
Андрій Трофімов, керівник Львівського офісу EPAM розповів про те, що ринок ІТ змінюється на третину кожного року і це відповідно формує запит на навчання. Ринок диктує вимогу рухатися з часом, а компанія пропонує програми для вчителя.

Олесь Добосевич, заступник декана Факультету прикладних наук УКУ розповів  про штучний інтелект, з яким потрібно навчитися працювати сучасному вчителю. 
Наталія Шаховська, завідувач кафедри систем штучного інтелекту Львівської Політехніки розповіла про актуальність самонавчання учнів та студентів.
Оксана Том'як, product manager, Mother of Dragons in MakerSpace. Учневі потрібно запропонувати щось, що вирішує проблему. Необхідно багато роботи вчителя, щоб клас або група стали командою і мають мати спільну ціль.
Оксана Пасічник, вчитель інформатики ліцею "Сихівський", учасниця робочої групи з розробки Державного стандарту початкової освіти роз'яснила важливість предмету Інформатика в рамках НУШ. Важливо вчити учня розв'язувати проблеми.
 Володимир Вергун, координатор проекту EPAM University Programms, розповів про 3 злами у навчанні, що пов'язано зі знаннями, навичками, емоційним інтелектом та поведінкою.
Маргарита Калюжна, директор Школи Дружня До Дитини, вчитель англійської мови, Microsoft Innovative Educator Expert, Ambassador European Code Week, Scientix, Nepris виступила з темою впровадження STEAM в закладах освіти.
Ольга Доскочинська, вчитель інформатики СЗШ № 62, співзасновниця ГО "Гільдія вчителів", керівник гуртка робототехніки Школа Дружня До Дитини презентувала власний досвід використання доповненої та віртуальної реальності на уроках інформатики за допомогою різноманітних сервісів та гаджетів.
На закінчення конференції виступила Зоряна Довганик, начальник управління освіти ЛМР.

Міжнародний освітній центр insight "INSIGHT KNOWLEDGE STUDIOS"

 

2 березня 2019 р. вчитель О.Я.Гарбуз та вихователь ГПД, студентка Педагогічного коледжу Львівського національного університету ім.І.Франка Вероніка Луньо стали учасниками інтерактивної майстерки для сучасних педагогів від Міжнародного освітнього центру Insight «Практичні інструменти ефективного уроку» на базі  Креативної  Міжнародної Дитячої  Школи у Львові.
Педагоги отримали багато корисної інформації про те,  як зробити урок цікавим, насиченим і результативним, які інструменти потрібно застосувати, щоб дітям було цікаво та заняття приносили результат. Учасники майстер-класу активно опрацювали  в групах конкретні інструменти для актуалізації знань учнів, запам’ятовування, формування вміння аналізувати події, ситуації; прийоми критичного мислення,  інструменти бізнесу, що працюють в освіті.

День наскрізного навчання `Початкова школа` (Львів).  09.02.2019 р.
Вчитель Олександра Гарбуз – активний учасник 4 майстер-класів, пронизаних однією тематикою – дні наскрізного навчання, які дали можливість поглибити свої знання, відкрити нові інсайти, зануритись у цікаві тематики: «Якою може бути інтеграція в початковій школі? (ідеї для організації Розумної школи)», «Методологія «Дизайн мислення» для реалізації ідей НУШ»,  «Протидія шкільному насильству. Цікаві ідеї для виховних заходів та проведення занять «Я особистість», «Філософія для дітей: метод, спосіб, стиль викладання (практичні кейси застосування, організація роботи учнів через філософські початки)».

Платформа інноваційної освіти EdLAB

 

Освітній форум у Львові “4Lead”

 

Вчителі Н.В.Балук, О.Я.Гарбуз, Т.І.Танавська 02.02.2019р. стали учасниками Освітнього форуму “4Lead” у Львові, організованого Українською Галицькою Партією та Центром Інноваційної Освіти "Про.Світ".
Педагоги переконані, що втілення будь-яких змін, нововведень, реформ починається саме з учителя початкової школи. Вони впевнені, що  школа - це місце, де ростуть лідери! Тут маленькі лідери стають великими лідерами! І щодня їм у цьому допомагають люди, які самі наважилися стати на цей  шлях - вчителі і керівники, що разом творять активне середовище для розвитку лідерства в освіті.

ІІ Форум інноваційної освіти INED

 

23-24 листопада 2018 року вчитель О. Я. Гарбуз була запрошена до участі в ІІ Форумі інноваційної освіти INED у Центр Шептицького УКУ. Це платформа популяризації цифрових навчальних технологій та новітніх підходів до управління в освітній системі України, яка об’єднала не лише освітян, але і фахівців у сфері цифрових технологій, менеджерів успішних соціальних та мистецьких проектів, директорів та експертів з України, Німеччини, Польщі та Ізраїлю.

Тренінг “Компоненти технології розвитку критичного мислення в учнів початкової школи"

 

«Не достатньо мати гарний розум,
головне – правильно його використовувати»
Р. Декарт

Мислення можна і навіть необхідно постійно вдосконалювати/тренувати. Бо людина – єдина істота в світі, яка може мислити критично. Властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати до проблем і приймати зважені рішення – чому довіряти та що робити далі.
Саме цьому 27.10.2018р. навчали учителів початкової школи тренери Ірина Костюк та Оксана Гнатишин на практичному тренінгу з методики розвитку критичного мислення учнів “Компоненти технології розвитку критичного мислення в учнів початкової школи". Активними учасницями тренінгу стали вчителі Т.І.Танавська і О.Я.Гарбуз.

«Вчитель Майбутнього: Навички 4К»

 

07.10.2018 р. Олександра Гарбуз стала учасником тренінгу «Вчитель Майбутнього: Навички 4К» від ED LAB: Платформа Інноваційної Освіти, м. Київ. Цікаво, весело і з користю проведений час, отримане натхнення, нові знання про основи емоційного інтелекту, нові нестандартні форми проведення уроків (фасилітаційні методики), критерії ефективного об'єднання учнів у групи та його варіації, основи критичного мислення, складові виховання інноваторів, як активувати креативні здібності і Check point їх розвитку.

Фестиваль педагогічних ідей

 

Головне правильно дихати-вдихати щастя, 
видихати добро!

22 вересня 2018 р. вчителі нашої школи (Святошенко Н.О., Фрейда Х.М., Балук Н.В., Гарбуз О.Я., Бойко С.В., Дзядик Н.В., Танавська Т.І., Купчак Н.О.) стали учасниками "Фестивалю педагогічних ідей". За час фестивалю вчителі занурилися в дитинство на 1 день з максимальною користю для подальшого застосування отриманих знань! Почерпнули для себе нові ідеї, зарядилися натхненням від тренерів, перейняли кращі розробки, а також поділилися своїми відкриттями. 

Звіт роботи МО вчителів початкових класів

 

05.06.2018 р. у ЛСЗШ І ступеня № 53 відбувся звіт роботи методичних об᾽єднань вчителів початкових класів. Роботу МО 1-4 та 2-3 класів визнано високопрофесійною та ефективною!

Тренінг для вчителів у КМДШ

 

Вчителі ЛСЗШ І ступеня № 53 Надія Балук, Світлана Бойко, Олександра Гарбуз, Тетяна Танавська, та Христина Фрейда стали активними учасниками циклу цікавих, змістовних освітніх семінарів та майстер-класів у КМДШ Львів від Міжнародний освітній центр Insight. Отримані знання мають практичне спрямування та сприятимуть підвищенню ефективності роботи з молодшими школярами. 

ТРЕНІНГ "ГРА ЯК НОВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТА НАВЧАННЯ"

 

КРЕАТИВНО, ЦІКАВО, ТВОРЧО, ВЕСЕЛО, ПОВЧАЛЬНО ПРОЙШОВ ТРЕНІНГ "ГРА ЯК НОВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТА НАВЧАННЯ. КОНЦЕПЦІЯ "ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК" ПІД КЕРІВНИЦТВОМ ТРЕНЕРА НАДІЇ ФІГУРСЬКОЇ НА БАЗІ СЗШ 87 м. ЛЬВОВА.
Використовувати конструктор, як допоміжний інструмент освітньо-виховного процесу, навчалися педагоги ЛСЗШ І ступеня №53  Надія Балук, Світлана Бойко, Олександра Гарбуз та Тетяна Танавська.

МО вчителів 2-3 -іх класів

 

«Актуальність взаємодії школи та сім’ї"

 

Семінар-тренінг для педагогів ЛСЗШ І ступеня № 53 «Актуальність взаємодії школи та сім’ї. Виклики ХХІ століття та освіта. Батьківство та материнство в сучасних умовах.  Що таке батьківська освіта» з циклу семінарів «Батьківська освіта» провела методист кабінету розвитку освіти ЛОІППО Ірина Костюк. П.Ірина охарактеризувала виклики ХХІ ст.., що стоять перед суспільством та освітою в Україні, спільно з педагогами опрацювала поняття «ефективна комунікація школи та сім’ї», визначила  прояви трансформації моделей сім’ї та значення для виховання дитини зміни гендерних ролей. Робота в малих групах, вправи тренінгу допомогли досягти мети семінару, створили сприятливий психологічний мікроклімат під час заняття, навчили співвідносити моделі поведінки в сім’ї та стилі поведінки дитини  в шкільному середовищі.

«Музейна педагогіка як одна із форм нових освітніх технологій»

 


Головна мета Нової української школи – створити таку школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. Отже, підготовка вчителів – це ключове в реформі освіти. Тому, в рамках підготовки педагогів 4 класів до умов роботи в НУШ 26.01.2018 р., в експозиції НМЛ "Українське мистецтво ХХ ст" відбувся заключний семінар на тему «Музейна педагогіка як одна із форм нових освітніх технологій» для учасників навчально-методичного проекту "Школа становлення сучасного вчителя».
Модератори: Олександра Гарбуз - вчитель початкових класів ЛСЗШ І ступеня № 53, Мирослава Лакоцька - вчитель початкових класів КНВК школа-садок № 94.  Учасник семінару – вчитель початкових класів ЛСЗШ І ст. № 53 Ірина Явор.

 

23.01.2018 р.  на базі Національного музею ім. А.Шептицького (2-й корпус) відбулось чергове заняття учасників навчально-методичного проекту "Школа становлення сучасного вчителя» в рамках підготовки педагогів 4 класів до умов роботи в НУШ на тему «Музейна педагогіка як одна із форм нових освітніх технологій» (модератори: Олександра Гарбуз - вчитель початкових класів ЛСЗШ І ступеня № 53 та Мирослава Лакоцька - вчитель початкових класів КНВК школа-садок № 94. Учасники міської групи – вчителі початкових класів ЛСЗШ І ст. № 53  Тетяна Козак та Христина Фрейда).

Семінар-Круглий стіл

 

12.01.2018р. на базі ЛСЗШ І ступеня № 53 відбувся  семінар – круглий стіл  ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З БАТЬКАМИ ЯК ЧАСТИНА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ.
Семінарське заняття провела методист кабінету розвитку освіти ЛОІППО Ірина Костюк.

Практичний тренінг освітньої платформи з критичного мислення “Критмислоп”

 

Розвиток  критичного  мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу  /Концепція нової української школи/. Щоб навчати дітей вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції, вчитель повинен вміло використовувати методи розвитку критичного мислення під час уроків.
 02 грудня вчитель О.Я.Гарбуз  взяла участь у практичному тренінгу освітньої платформи з критичного мислення “Критмислоп”, 2-ий модуль  (тренери Олена Пометун - зав. лабораторією суспільствознавчої освіти у Національній академії педагогічних наук України, Тетяна Ремех -Інститут педагогіки НАПН України , м. Київ).

Тренінг “Методика розвитку критичного мислення учнів у початковій школі”

 

19 жовтня у Львові відбувся тренінг “Методика розвитку критичного мислення учнів у початковій школі”, який провела  Олена Пометун – член-кореспондент НАПН України, доктор пед. наук, професорка, наукова керівниця та консультантка українських і міжнародних освітніх проектів, авторка посібників, програм й курсу з критичного мислення, авторка «Енциклопедії інтерактивного навчання», експертка з освітніх інновацій.
Вчителі школи Н.Балук, С.Бойко, О.Гарбуз, Г.Гетьман, Н.Дзядик, Т.Ненчук, С.Петрів, О.Романишин, Т.Танавська, Х.Фрейда дізналися про особливості організації навчання КМ, про нові методи роботи з текстами, методи систематизації інформації з допомогою графічних організаторів, методи побудови основної та підсумкової частин уроку з розвитку КМ.
По завершенню тренінгу отримали іменний сертифікат.

Тренінг «Інтегративна освіта»

 

5 жовтня заступник директора з НВР Святошенко Н.О., вчителі початкових класів Фрейда Х.М. та Смерека О.С.- учасники тренінгу «Інтегративна освіта»,   який  був  проведений ГО Український центр ненасильницького спілкування і примирення «Простір Гідності» - швейцарською неурядовою організацією, місією діяльності якої є «побудова» мостів порозуміння між різними конфліктуючими групами. Проект організації охоплював сферу освіти (освіта заради миру), навколишнього середовища і комунікацій (метод Ненасильницького спілкування).. Команда тренерів, що представляла швейцарську організацію «Міст миру», складалася з двох шкільних директорів та двох шкільних викладачів, які поділилися власним досвідом з колегами з України.

«Школа становлення сучасного вчителя»

 

 

     Активні, творчі та  високопрофесійні вчителі початкових класів, модератори міського пілотного проекту «Школа становлення сучасного вчителя»,   на курсах підвищення кваліфікації вчителів початкових класів в ЛОІППО у ролі тренерів працювали  над тим, щоб допомогти оволодіти сучасними інтерактивними технологіями і методиками  компетентнісно орієнтованого навчання своїм колегам з районів Львівської області,  максимально  донести до кожного вчителя сутність і важливість змін у переході «від освіти знання до освіти компетентності». 
       НОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ вивчали за допомогою квесту. О.Я.Гарбуз працювала на станції «Освітні галузі СТАНДАРТУ НОВОЇ ШКОЛИ».

"Що таке критичне мислення та як цього можна навчати"

 

    На базі НВК "Один, два, три" відбувся тренінг з критичного мислення для вчителів початкових класів. Вчителі О.Я.Гарбуз та Н.В.Дзядик у групі творчих вчителів Львова з допомогою п.Олени Пометун - зав. лабораторією суспільствознавчої освіти у Національній академії педагогічних наук України і п.Ірини Баранової – тренера з критичного мислення освітньої платформи "Критмислоп" поглибили знання про критичне мислення, навчились практично застосовувати 16 видів інтерактивних вправ.

"Школа становлення сучасного вчителя"

 

 

Робота освітнього пілотного проекту для вчителів початкових класів "Школа становлення сучасного вчителя" успішно закінчилася. Методисти Галина Вробець та Наталія Яйко урочисто вручили модераторам (Петрів С.С., Гетьман Г.С., Гарбуз О.Я.) сертифікати.

«Сучасні форми організації навчання у музеї»

 

     Вчитель О.Я.Гарбуз виступила з доповіддю на тему «Музейна педагогіка як одна із форм нових освітніх технологій» у Львівському історичному музеї, де відбувся семінар – круглий стіл на тему «Сучасні форми організації навчання в музеї». Захід проведений під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри загальної та соціальної педагогіки, завідувача кафедри музейної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка Караманова Олексія Владиславовича.

«Розвиток продуктивного мислення у молодшого школяра» - VI засідання

 

     Невпинно продовжує крокувати  освітній пілотний проект для вчителів початкових класів "Школа становлення сучасного вчителя".
Відбулось шосте засідання на тему:  «Розвиток продуктивного мислення у молодшого школяра»(за матеріалами посібників «Планета Міркувань» Ольги Гісь та інноваційних підручників з математики для початкової школи Ольги Гісь та Ірини Філяк ).
      Модераторатори зустрічі:  Петрів Світлана Степанівна –керівник міської творчої групи  «Розвиток продуктивного мислення у молодшого школяра»,
та  Гетьман Галина Степанівна.     – учитель початкових класів ЛСЗШ І ст. №53, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, звання «старший учитель».
Родзинкою платформи були виступи гостей  Ольги Гісь - кандидат фіз.-мат. наук, психолог, вчитель вищої категорії.Лауреат Міжнародної стипендії імені Фулбрайта в галузі освіти.Член Міжнародної групи математичної креативності.Член творчої групи по створенню  Державного стандарту початкової освіти та учителя фізкультури Ходорівської ЗОШ №1  Левенець Ірини Володимирівни.
Подяка учителям школи та директору Н. Вороні  за підтримку та допомогу!!!

"Школа становлення сучасного вчителя"

 

На базі ЛСЗШ І ступеня №53 відбулося п'яте засідання освітнього пілотного проекту для вчителів початкових класів м. Львова "Школа становлення сучасного вчителя" на тему "Музеї Львова - помічники вчителя в організації навчально-виховного процесу в початковій школі".
Модератор зустрічі – Гарбуз О.Я.
До організації заходу долучилися всі вчителі школи! Велике дякую!!! 

 

Міський науково-практичний семінар

 «Творча математика-один з кращих способів навчити наших дітей мислити»

 

      26 серпня 2016 р. на базі ЛСЗШ І ст.№ 53 відбувся Міський науково-практичний семінар "Творча математика - один з кращих способів навчити наших дітей мислити". Семінар проходив у рамках Літньої школи з розвитку продуктивного мислення за матеріалами інноваційних підручників з математики для початкової школи авторів Ольги Гісь та Ірини Філяк. Практичні тренінги проводили вчителі початкових класів ( Солодка Ольга, Левус Марія, Химиця Руслана, Фаль Раїса, Зелінська Мирослава, Подолян Антоніна),  які працюють за новими підручниками.
   Організатор  та ведучий - Петрів Світлана Степанівна – керівник міської творчої групи «Розвиток продуктивного мислення у молодших школярів». Основним доповідачем та натхненником  була Ольга Гісь.
  Цікавий, інноваційний семінар-тренінг пройшов на високому професійно-методичному рівні.  Після таких зустрічей хочеться щоразу пізнавати щось нове та незвичне. 

Всесвітній день вишиванки

 

 

Всесвітній день вишиванки — міжнародне свято , яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. Свято є самобутнім і самодостатнім, не прив'язане до жодного державного чи релігійного. У цей день дружній колектив нашої школи одягає вишиванку й виходить у ній на роботу.
.

Школа удосконалення фахової майстерності педагогів

 

Зустріч з Оксаною Проценко, заступником  головного редактора науково-методичного журналу
«Учитель початкової школи»

Творчий доробок учасників міської творчої групи

 

  Творчий доробок учасників міської творчої групи "Розвиток продуктивного мислення у молодших школярів" Керівник С. Петрів.

Педагогічний тренінг

 

       У СЗШ № 24 відбувся педагогічний тренінг, учасниками якого стали керівники РМО вчителів початкових класів та керівники районних педагогічних майстерень   «Школа 2, 3, 4 класу» під керівництвом методистів НМЦО м. Львова О.Зелінської та  М.Зелінської. Активним учасником заходу була вчитель 4 – Г класу ЛСЗШ І ступеня № 53, керівник «Школи  4 класу» Шевченківського району О.Я.Гарбуз.

 

 Круглий стіл на тему: "Духовна спадщина Великого Митрополита"

 

Круглий стіл на тему: "Духовна спадщина Великого Митрополита" 
Вчитель християнської етики Федина Н.Б.
Вчителі початкових класів Білобринь Н.В., Балук Н.В., Очерклевич О.Я., Петрів С.С.,
Вчитель англійської мови Кравчук Н.І., 
Гості круглого столу:
  • Єсип Марія Петрівна, інспектор відділу освіти Шевченківського району департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради;
  • Кузів Наталія Антонівна, голова профкому педагогічних працівників Шевченківського району м.Львова;
  • о.Володимир Стець, церква святої Анни;
  • Галина Сохань, кандидат філологічних наук, доцент Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, викладач християнської етики, гостьовий викладач Українського католицького університету. Автор наукових доробок, підручників з основ християнської етики;
  • Марія Цимбаліста, співробітник Національного музею у Львові ім. А.Шептицького, викладач кафедри богослов'я УКУ. Кандидат мистецтвознавства.
  • Дуриш Ганна Іванівна, методист з християнської етики, голова МО вч. християнської етики міста Львова.

Територія , закріплена за ПШ №53 м.Львова 

 

 

 

 

вул. Л. Долинського;
вул. Б. Хмельницького, 73;
вул. Замарстинівська, 36-40, 11, 11-А, 15;
вул. Лемківська, 1, 1-А, 3, 5;
вул. С. Кушевича;
вул. Ветеранів, 2-8 (парні), 3-5 (непарні);
вул. Джерельна, 1-57 (непарні);
вул. Крехівська;
вул. Водна;
вул. Базарна, 8-50 (парні);
вул. Гайдамацька, 1, 5, 7

 

  

Сторінка адміністрації


adm


Ворона Наталія Романівна

Директор школи, учитель математики,

вища кваліфікаційна категорія,учитель – методист

На посаді директора з 2007року

 


2


Святошенко Наталія Орестівна

Заступник директора з навчально– виховної роботи,

вчитель початкових класів,

вища кваліфікаційна категорія, учитель - методист.

На посаді заступника директора

з навчально – виховної роботи з 2008 року

 


 


 

Чарковська Катерина Юріївна 

Заступник директора з навчально-виховної роботи

з іноземної мови, вчитель англійської мови,

вища кваліфікаційна категорія.

На посаді заступника директора з 2010 року

 

 

 


 

Тренінг з першої домедичної допомоги

 

         05.10.2021р. благодійна організація Мальтійська служба допомоги, провела курси "Першої домедичної допомоги". Такі курси пройшла вчитель фізичної культури - Лазів Наталія. Впродовж курсу дуже цікаво та зрозуміло працівники Мальтійської служби розповіли та на практиці показали як надати першу допомогу при: виявленні потерпілого в свідомості чи без; при  відсутності дихання, як правильно робити масаж серця та штучне дихання; що робити при кровотечі; при переломах; як діяти при потраплянні сторонніх тіл в дихальні шляхи; які ознаки та дії при інсульті чи інфаркті.
Надзвичайно важливо знати як допомогти дитині чи дорослому до того як приїде швидка. Тому цими знаннями Наталія Йосипівна поділилась на нараді з своїми колегами. Де розповіла і показала на практиці як діяти в надзвичайній ситуації.

 


        22.11.2021р, під час наради вчителів, Чучман Христина Григорівна провела тренінг з використання методики вправ для профілактики захворювання опорно-рухового апарату та продемонструвала  вправи  з Програми «Здорова постава»  з якими ознайомилася на курсах підвищення кваліфікації, які організував Центр фізичної терапії Zarpa.  Вчителі школи навчались  використовувати візуальний метод обстеження функціонального стану опорно-рухового апарату дітей з метою виявлення ознак порушень постави. Застосовувати сучасні засоби та методи реабілітації під час процесу фізичного виховання, спортивної та оздоровчої діяльності, а також формувати та розробляти  програми уроків з фізичної культури з метою профілактики захворювань опорно-рухового апарату у дітей.


Засідання педагогічної ради (20.05.2021р.)

 

20.05.2021 р. відбулося засідання педагогічної ради. Адміністрацією школи  були висвітлені та запропоновані для обговорення  наступні питання:

1.Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти (директор школи Н. Ворона).

2.Академічна доброчесність як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти (заступник директора з НВР К. Чарковська).

3. Розподіл варіативної  частини (заступник директора з НВР О. Лис).

4. Про  організоване завершення 2020-2021 навчального року (директор школи Н. Ворона). 

Прийняли наступні рішення: 

1. Розробити Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти ПШ №53 м. Львова.

2. Схвалити Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ПШ №53 м.Львова.

3. Розподіл варіативної  частини навчального плану на 2020-2021 н.р.

1.             Англійська мова – 1 год у 1-их класах;

2.        Курс «Основи християнської етики» - 1 год у 2-их класах та 1 год у 3-их класах(навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи християнської етики» (1-4кл.), рекомендовано МОН України, протокол ¼-6347 від 13.07.2017р.

4. Завершити 2020-2021 навчальний рік до 18.06.2021 р.


 

Досвід роботи вчителів, що атестувалися у 2020-2021 н.р.

 

   

Балук Надія Василівна 
Кравчук Наталія Іванівна 
Купчак Наталія Олександрівна 
Маслій Наталія Григорівна 
Очерклевич Олександра Ярославівна 
Петрів Світлана Степанівна 
 

Засідання педагогічної ради (12.05.2020р.)

 

12.05.2020 р. відбулося засідання педагогічної ради в онлайн-режимі. Учасниками були розглянуті наступні питання:

1.     Правила вступу на навчання в 1-ий клас у 2020-2021н.р. Визначення та затвердження пільгових категорій.

2.     Розподіл варіативної частини навчального плану на 2020-2021н.р.

3.     Розподіл годин (комплектація) педагогічних працівників на 2020-2021н.р.

4.     Про затвердження графіка щорічних відпусток працівників школи.

5.     Щодо проведення підсумкового оцінювання  та організованого  завершення 2019-2020 н.р.

6.     Організація та ефективність дистанційного навчання.


 

Перша Всеукраїнська педагогічна різдвяна конференція «Українська школа в умовах гострих викликів ХХІ ст.: сталий клімат – духовний гуманізм»

 

 

7 – 9   лютого  2020 року у Львові  проходила  Перша Всеукраїнська педагогічна різдвяна   конференція   «Українська школа в умовах гострих викликів ХХІ ст.: сталий клімат – духовний  гуманізм». Співорганізаторами заходу виступили: Департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації,  КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Навчально-методичний центр освіти м.Львова, Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу,   Львівський обласний центр Гуманної Педагогіки,  Притулок для дітей Служби у справах дітей Львівської ОДА.
В рамках  Першої Всеукраїнської педагогічної різдвяної  конференції   7 лютого  на базі  ПШ№53  відбулася зустріч педагогів, директорів  шкіл, заступників директорів шкіл з НВР, методистів  з різних регіонів України. В процесі живого спілкування  знайомство з колегами збагатило кожного з нас новими ідеями, новими враженнями та новим досвідом.

 

Організація харчування учнів у ІІ семестрі 2019-2020 н.р.   

 

Засідання педагогічної ради (11.01.2020р.)

ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. ЇЇ РОЗБУДОВА ТА ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ (Абетка для директора)

 

Нова українська школа відкриває багато можливостей для творчого, здатного до інновацій  учителя.  Вчитель початкових класів – та рушійна сила на яку покладають сьогодні великі надії у реформуванні шкільної освіти, адже молодші школярі – особлива категорія учнів. Адаптувати до навчального середовища, зацікавити і дати практичні навики, навчити комунікувати у середовищі однолітків і дорослих,  а разом з тим забезпечити відповідний рівень компетентностей з навчальних предметів – обов’язок вчителя. Вчитель і школа мають можливість обирати свою траєкторію успіху у навчанні та вихованні майбутнього громадянина, навколо спільної мети вибудовувати прозору, інноваційну, партнерську взаємодію у трикутнику  вчитель  -  дитина – батьки. І все це в умовах переповнених класів, за відсутності відповідальності на законодавчому рівні батьків за виховання (невихованість) власних дітей, щораз більшої кількості вакансій у школах. Автономія  школи та педагога  передбачає  професійну  відповідальність за досягнуті успіхи чи отримані невдачі.  Про власну стратегію розвитку та стратегію розвитку школи; про те як вибудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти і освітньої діяльності школи в цілому; які напрями розвитку вважати пріорітетними та ефективними говорили педагоги школи на січневій педагогічній раді.  Зацікавило присутніх і питання  інституційного аудиту, як важеля корекції діяльності школи чи поширення цікавого досвіду, адже в основу інституційного аудиту покладені вимоги та критерії для оцінювання якості освітньої діяль­ності, які охоплюють освітнє середовище, управлінські процеси, якість педагогічної діяльності, систему оцінювання навчальних досягнень учнів.

Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реформ»

 

6-7 грудня 2018 року у Львівському національному  університеті імені Івана Франка відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реформ». Учасниками  конференції та семінару – практикуму «Нова українська школа: інтегроване навчання», проведеного в рамках конференції, стали адміністрація та  вчителі 1-их класів ЛСЗШ І ступеня №53, які  презентували  напрацьований досвід роботи в контексті освітніх змін. Директор школи Н.Ворона, як учасник пленарного засідання, у своїй доповіді зупинилася на здобутках, викликах та сподіваннях Нової української школи; вимогах до сучасного вчителя та психологічних аспектах  вибудовування співпраці  учитель – учень – батьки у початковій школі. А також відзначила, що багаторічна співпраця школи та педагогічного коледжу дає можливість говорити про успішність та ефективність дуальної освіти в Україні. 

 

Семінар-практикум «Нова українська школа: інтегроване навчання»

 
13 листопада 2018 року на базі Львівської спеціалізованої загальноосвітньої школи № 53 з поглибленим вивченням англійської мови відбувся семінар-практикум «Нова українська школа: інтегроване навчання» в рамках Всеукраїнської науково – практичної конференції « Психолого – педагогічна підтримка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реформф».
Учасники семінару – викладачі та студенти Педагогічного коледжу  ЛНУ ім. І.Франка та педагоги школи .
Заступник директора з навчально-виховної роботи Педагогічного коледжу Сулим Ольга Іванівна висвітлила позитивну співпрацю коледжу та школи  щодо підготовки майбутніх педагогів, здатних працювати в Новій українській школі  в умовах освітніх змін.
Директор школи Ворона Н.Р. представила досвід роботи вчителів та школи в цілому, акцентуючи  увагу на ключових орієнтирах Нової української школи та ролі вчителя зокрема.
   
Заступник директора школи з навчально – виховної роботи Н.Святошенко ознайомила присутніх із змінами в навчальних програмах, зокрема зупинилася на особливостях впровадження інтегрованого курсу « Я досліджую світ».  Вчителі перших класів запропонували учасникам  семінару  власний досвід проведення ранкових зустрічей та  інтегрованих уроків в рамках тематичного тижня «Театр».

 Опрацьовуючи тему   «Які бувають театри» учні ознайомилися з архітектурними особливостями театрів, переглянули фрагменти театральних вистав, зустрілися з акторами театру, спробували себе у ролі казкових дійових осіб.
Інтегрований курс "Я досліджую світ", тема "Які бувають театри".

Вчитель Гарматій О.Я.

Вчитель Фрейда Х.М.
 Математика, тема «Секрети від художника – декоратора. Промінь, відрізок. Побудова відрізка» 

 

Вчитель  Козак Т.А.
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ», тема «Актори як учасники гри у спілкуванні».

Вчитель Білобринь Н.В.

“Візуалізація створення стратегії розвитку нової української школи”

 

Святошенко Н.О., заступник директора школи з НВР, учасник творчої майстерні для заступників директорів з НВР закладів освіти м. Львова «Стратегічний менеджмент – траекторія успішного розвитку навчального закладу». 
Інтерактивно проведено експрес-моделювання “Візуалізація створення стратегії  розвитку  нової української школи” (31 жовтня 2017 року).

Семінар для заступників директорів з НВР

 

24 жовтня 2017 року заступники директора з НВР Святошенко Н.О. та Лис О.Б. відвідали виїзний семінар для заступників директорів з НВР закладів освіти міста у Стрийській загальноосвітній школі №5 імені Василя Стасюка, організований НМЦО м.Львова.
Метою даного заходу було вивчення та обмін кращим педагогічним досвідом з питань методичної роботи. П’ять години спільної і продуктивної праці пройшли на одному подиху.

Круглий стіл «Інноваційні технології у системі забезпечення якості освіти»

 

В рамках програми перебування делегації директорів та учителів початкових класів Донецької області 15.03.2017 р. на базі школи відбувся Круглий стіл «Інноваційні технології у системі забезпечення якості освіти».
Директор школи Ворона Н.Р. висвітлила тему «Нова освітня платформа – школа, в якій хочеться навчатися!»
Тренери міського пілотного проекту «Школа становлення сучасного вчителя» презентували досвід роботи вчителів у проектах:
  «Розвиток продуктивного мислення молодших школярів» (вчитель початкових класів Петрів С.С.);
 «Єдиний освітній простір. Музейна педагогіка» (вчитель початкових класів Гарбуз О.Я.).
  Координатор співпраці школи і видавництва Кембриджського університету Кравчук Н.І. презентувала участь школи у проекті «Європейські стандарти викладання англійської мови в процесі підготовки до Кембриджських іспитів».
  Координатор Міжнародного конкурсу Кенгуру в школі Гарматій О.Я. показала технологію роботи учнів у Міжнародному проекті «Міксіке в Україні» -  «Навчання дітей в освітньому он-лайн середовищі Міксіке» .
  Шкільна бібліотека "Левцева читальня" також гостинно відкрила двері для делегації з Донецької області. Бібліотекар Макаровська О.В. поділилася досвідом "Шкільна бібліотека  виховний простір навчального закладу».

«Тайм-менеджмент у роботі заступника директора з НВР»

 

21.02.2017 року на базі ЛСЗШ № 82 Святошенко Н.О.  відвідала успішне і продуктивне  заняття Школи професійної майстерності заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Тайм-менеджмент у роботі заступника директора з НВР» в рамках проекту «Освіта Львова – курс на ефективне використання інноваційних педагогічних технологій».

Круглий стіл «Перші кроки реформи: здобутки, виклики та сподівання»

 

09 лютого 2017 року  відбувся Круглий стіл «Перші кроки реформи: здобутки, виклики та сподівання», учасниками якого були директори шкіл Шевченківського району УО ДГП ЛМР, а також:
Г. Синицька – начальник відділу освіти Шевченківського району УО ДГП ЛМР;
Р. Янушевич – заступник начальника ВО ШР УО ДГП ЛМР;
О. Гісь – кандидат фізико-математичних наук, автор підручників та посібників з математики для початкової школи та нових Державних стандартів у галузі «Математика», за якими працюватиме початкова школа у 2018р.;
Л. Андрушко – директор ЛЗШ І ст. «Світанок»;
О. Кравець – практичний психолог, представник батьківської громади;
Г. Шовкалюк – методист-консультант видавництва Кембриджського університету;
Д. Сіжук – консультант Екзаменаційного департаменту Кембриджського університету в Україні;
М. Недовід – менеджер сертифікованого кембриджського центру агенції іноземних мов Н.Дячук «Руна».
Учасники Круглого столу презентували досвід роботи шкіл в контексті запровадження Нової української школи. В процесі  обговорення були висвітлені питання:
  Управління процесами змін у сучасній школі.  (Синицька Г. Я.)
  Освітнє середовище у початковій школі – навчає, розвиває, виховує…  (Ворона Н. Р. – директор ЛСЗШ І ступеня №53 з поглибленим вивченням англійської мови)
  Запровадження компетентністного та антистресового підходу у початковій школі. ( Гісь О. М., Андрушко Л.М.)
  Інноваційні моделі навчання. Переваги та недоліки. (Стефанович Л. О. – директор СЗШ №44, Здирко І. І. – директор СЗШ №91)
  Спеціалізація у початковій школі: ранній розвиток чи перевантаження учня. (Проців Б. М. – директор СЗШ №81 з поглибленим вивченням англійської мови, Бліновська І. О. – директор СЗШ №22, Шовкалюк Г., Сіжук Д.)
  Вчитель-учень-батьки. Алгоритм побудови конструктивної взаємодії.  (Кравець О. І.)
Результатом діалогу стало:
визначення траєкторії побудови шкільної початкової освіти, яка б відповідала європейським  стандартам;
вироблення  алгоритму подолання спільних проблем в організації навчально-виховного процесу з огляду на концепцію Нової української школи;
ознайомлення з напрацьованим досвідом трансформування діючої системи навчання та виховання школярів у Нову українську школу.

Зимова Школа професійного розвитку

 

Святошенко Н.О., заступник директора школи з НВР ,  учасник Зимової Школи професійного розвитку , яка була проведена у  формі творчої майстерні на базі Львівської класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка.
Учасники творчої майстерні спільними зусиллями розкрили тему: «Управлінський аспект організації роботи з обдарованими учнями».

Сучасний урок у світлі реформування освіти

 
8 листопада  2016 року  НМЦО  м. Львова спільно з членами міської творчої фокус-групи успішно проведено методичні діалоги на тему «Сучасний урок у світлі реформування освіти»  на базі ЛСЗШ  І ст. № 53 .
В ході активного обговорення та обміну думками  розглянуто наступні питання:
  • Сучасний урок – основна складова ефективної   та якісної освіти  (Бідник Н.С., завідувач  відділу  освітніх технологій  НМЦО м. Львова)
  • Основні шляхи удосконалення уроку в сучасній школі (Кузмицька С.С., заступник директора з НВР СЗШ №65)
  • Інноваційні типи уроків (Кравс Л.Є., заступник директора з НВР ССЗШ №37)
  • Загальні вимоги до сучасного уроку (Луцюк О.М., заступник директора з НВР СЗШ №84)
  • Як підготуватися до ефективного уроку (Пилипчак Л.І., заступник директора з НВР СЗШ №23)
  • Роль заступника директора у забезпеченні ефективного навчально-виховного процесу та контроль за проведенням уроків (Святошенко Н.О.,  заступник директора з НВР ЛСЗШ І ст. №53)
  • Навчальне середовище  як засіб ефективності сучасного уроку (на основі естонського досвіду - Казаніна Н.Ю., заступник директора з НВР НВК “Арніка”).
                У підсумку присутні прийшли до висновку, що сучасний урок - це витвір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ. Це урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість. Це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору та ерудиції.  

АКМЕ – технології модернізації змісту та структури методичної роботи в ЗНЗ

 

18 жовтня 2016 року  Н. О. Святошенко відвідала   педагогічну майстерню для заступників директорів з НВР закладів освіти міста Львова в рамках осінньої школи професійного розвитку на тему: «АКМЕ – технології модернізації змісту та структури методичної роботи в ЗНЗ».