• promo3.jpg
  • 25_1.png
  • 00552.jpg
  • 8.jpg
  • fon1.jpg
  • 58.jpg

Сторінка адміністрації

Ворона Наталія Романівна - директор школи

читати далі

 Сучасний урок

Майстер-клас з виготовлення мила

За межами уроку

Міський конкурс "Правознайко"

Подорожуючи вчимось

День безпеки "Анімаційна абетка безпеки"

читати далі

ПЕРЕЛІК МЕТОДИК, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ

ПРИ ПРОВЕДЕННІ КОНКУРСНОГО ВИПРОБУВАННЯ

Вступна бесіда ( методика С.А.Банкова) 

Фонематичний слух ( діагностика функціональної готовності із системи Ю.З.Гільбуха).

Мета: Перевірити стан фонематичного слуху дитини в умовах виконання завдання за певними правилами.

Шкала оцінок: Оцінюється від 0 до 3 балів. 

 

Методика « Графічний диктант» Д.Ельконіна

Мета: Оцінка вміння уважно слухати і точно виконувати найпростіші вказівки дорослого, самостійно діяти за завданням дорослого, правильно відтворювати на аркуші паперу напрямок лінії.

Шкала оцінок: Оцінюється від 2 до 8 балів.

 

Методика « Копіювання простого словосполучення» А.Керна-Я.Їрасика    

Мета: з’ясувати ступінь зрілості дрібної моторики дитини, а також розвитку сприймання, виокремлення певних елементів та їхніх зв’язків, здатності звіряти власні дії зі зразком.

Шкала оцінок: Від 1 до 5 балів.

 

« Словниковий тест » із системи тестів інтелекту Д.Векслера, опрацьований Ю.Гільбухом.

Мета: Визначити рівень розвитку активного словника у дитини, розуміння нею значення слів.

Шкала оцінок: Кожна відповідь оцінюється від 0 до 2 балів. 

 

Тест « Арифметичні задачі»

Мета: Діагностика математичних знань та умінь.

Задається три питання( лічба в межах десяти, математичні задачі, порівняння чисел і геометричних фігур).

Шкала оцінок: оцінюється від 0 до 2 балів за 3 запитання.

 

Тест для перевірки слухової пам’яті під час запам’ятовування абстрактних понять (арифметичний тест Д. Векслера)

Мета : діагностика обсягу вербальної ( слухової ) пам’яті, довільної уваги та здатність подумки перетворювати почуте.

Шкала оцінок: Оцінюється від 1 до 6 балів. 

 

Тест « Складання оповідання за картинками »

Мета: визначити ступінь сформованості причинно – наслідкових зв’язків та рівень словесно – логічного мислення.

Шкала оцінок: Оцінюється від 0 до 4 балів.