• 58.jpg
  • 004442.JPG
  • pizap.com14797184317421.jpg
  • promo7.jpg

Сторінка адміністрації

Ворона Наталія Романівна - директор школи

читати далі

 Сучасний урок

Захист від вірусів!

За межами уроку

Переможці конкурсу "Олімпіс"

Подорожуючи вчимось

Печу, печу хлібчик!

читати далі

ПЕРЕЛІК МЕТОДИК, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ

ПРИ ПРОВЕДЕННІ КОНКУРСНОГО ВИПРОБУВАННЯ

Вступна бесіда ( методика С.А.Банкова) 

Фонематичний слух ( діагностика функціональної готовності із системи Ю.З.Гільбуха).

Мета: Перевірити стан фонематичного слуху дитини в умовах виконання завдання за певними правилами.

Шкала оцінок: Оцінюється від 0 до 3 балів. 

 

Методика « Графічний диктант» Д.Ельконіна

Мета: Оцінка вміння уважно слухати і точно виконувати найпростіші вказівки дорослого, самостійно діяти за завданням дорослого, правильно відтворювати на аркуші паперу напрямок лінії.

Шкала оцінок: Оцінюється від 2 до 8 балів.

 

Методика « Копіювання простого словосполучення» А.Керна-Я.Їрасика    

Мета: з’ясувати ступінь зрілості дрібної моторики дитини, а також розвитку сприймання, виокремлення певних елементів та їхніх зв’язків, здатності звіряти власні дії зі зразком.

Шкала оцінок: Від 1 до 5 балів.

 

« Словниковий тест » із системи тестів інтелекту Д.Векслера, опрацьований Ю.Гільбухом.

Мета: Визначити рівень розвитку активного словника у дитини, розуміння нею значення слів.

Шкала оцінок: Кожна відповідь оцінюється від 0 до 2 балів. 

 

Тест « Арифметичні задачі»

Мета: Діагностика математичних знань та умінь.

Задається три питання( лічба в межах десяти, математичні задачі, порівняння чисел і геометричних фігур).

Шкала оцінок: оцінюється від 0 до 2 балів за 3 запитання.

 

Тест для перевірки слухової пам’яті під час запам’ятовування абстрактних понять (арифметичний тест Д. Векслера)

Мета : діагностика обсягу вербальної ( слухової ) пам’яті, довільної уваги та здатність подумки перетворювати почуте.

Шкала оцінок: Оцінюється від 1 до 6 балів. 

 

Тест « Складання оповідання за картинками »

Мета: визначити ступінь сформованості причинно – наслідкових зв’язків та рівень словесно – логічного мислення.

Шкала оцінок: Оцінюється від 0 до 4 балів.