Сторінка адміністрації
Тренінг з першої домедичної допомоги
|
|
05.10.2021р. благодійна організація Мальтійська служба допомоги, провела курси "Першої домедичної допомоги". Такі курси пройшла вчитель фізичної культури - Лазів Наталія. Впродовж курсу дуже цікаво та зрозуміло працівники Мальтійської служби розповіли та на практиці показали як надати першу допомогу при: виявленні потерпілого в свідомості чи без; при відсутності дихання, як правильно робити масаж серця та штучне дихання; що робити при кровотечі; при переломах; як діяти при потраплянні сторонніх тіл в дихальні шляхи; які ознаки та дії при інсульті чи інфаркті.
Надзвичайно важливо знати як допомогти дитині чи дорослому до того як приїде швидка. Тому цими знаннями Наталія Йосипівна поділилась на нараді з своїми колегами. Де розповіла і показала на практиці як діяти в надзвичайній ситуації.
22.11.2021р, під час наради вчителів, Чучман Христина Григорівна провела тренінг з використання методики вправ для профілактики захворювання опорно-рухового апарату та продемонструвала вправи з Програми «Здорова постава» з якими ознайомилася на курсах підвищення кваліфікації, які організував Центр фізичної терапії Zarpa. Вчителі школи навчались використовувати візуальний метод обстеження функціонального стану опорно-рухового апарату дітей з метою виявлення ознак порушень постави. Застосовувати сучасні засоби та методи реабілітації під час процесу фізичного виховання, спортивної та оздоровчої діяльності, а також формувати та розробляти програми уроків з фізичної культури з метою профілактики захворювань опорно-рухового апарату у дітей.
Засідання педагогічної ради (20.05.2021р.)
|
|
20.05.2021 р. відбулося засідання педагогічної ради. Адміністрацією школи були висвітлені та запропоновані для обговорення наступні питання:
1.Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти (директор школи Н. Ворона).
2.Академічна доброчесність як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти (заступник директора з НВР К. Чарковська).
3. Розподіл варіативної частини (заступник директора з НВР О. Лис).
4. Про організоване завершення 2020-2021 навчального року (директор школи Н. Ворона).
Прийняли наступні рішення:
1. Розробити Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти ПШ №53 м. Львова.
2. Схвалити Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ПШ №53 м.Львова.
3. Розподіл варіативної частини навчального плану на 2020-2021 н.р.
1. Англійська мова – 1 год у 1-их класах;
2. Курс «Основи християнської етики» - 1 год у 2-их класах та 1 год у 3-их класах(навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи християнської етики» (1-4кл.), рекомендовано МОН України, протокол ¼-6347 від 13.07.2017р.
4. Завершити 2020-2021 навчальний рік до 18.06.2021 р.
Досвід роботи вчителів, що атестувалися у 2020-2021 н.р.
|
|
Засідання педагогічної ради (12.05.2020р.)
|
|
12.05.2020 р. відбулося засідання педагогічної ради в онлайн-режимі. Учасниками були розглянуті наступні питання:
1. Правила вступу на навчання в 1-ий клас у 2020-2021н.р. Визначення та затвердження пільгових категорій.
2. Розподіл варіативної частини навчального плану на 2020-2021н.р.
3. Розподіл годин (комплектація) педагогічних працівників на 2020-2021н.р.
4. Про затвердження графіка щорічних відпусток працівників школи.
5. Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 н.р.
6. Організація та ефективність дистанційного навчання.
Перша Всеукраїнська педагогічна різдвяна конференція «Українська школа в умовах гострих викликів ХХІ ст.: сталий клімат – духовний гуманізм»
|
|
7 – 9 лютого 2020 року у Львові проходила Перша Всеукраїнська педагогічна різдвяна конференція «Українська школа в умовах гострих викликів ХХІ ст.: сталий клімат – духовний гуманізм». Співорганізаторами заходу виступили: Департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Навчально-методичний центр освіти м.Львова, Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу, Львівський обласний центр Гуманної Педагогіки, Притулок для дітей Служби у справах дітей Львівської ОДА.
В рамках Першої Всеукраїнської педагогічної різдвяної конференції 7 лютого на базі ПШ№53 відбулася зустріч педагогів, директорів шкіл, заступників директорів шкіл з НВР, методистів з різних регіонів України. В процесі живого спілкування знайомство з колегами збагатило кожного з нас новими ідеями, новими враженнями та новим досвідом.
Засідання педагогічної ради (11.01.2020р.)
ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. ЇЇ РОЗБУДОВА ТА ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ (Абетка для директора)
|
|
|
|
Нова українська школа відкриває багато можливостей для творчого, здатного до інновацій учителя. Вчитель початкових класів – та рушійна сила на яку покладають сьогодні великі надії у реформуванні шкільної освіти, адже молодші школярі – особлива категорія учнів. Адаптувати до навчального середовища, зацікавити і дати практичні навики, навчити комунікувати у середовищі однолітків і дорослих, а разом з тим забезпечити відповідний рівень компетентностей з навчальних предметів – обов’язок вчителя. Вчитель і школа мають можливість обирати свою траєкторію успіху у навчанні та вихованні майбутнього громадянина, навколо спільної мети вибудовувати прозору, інноваційну, партнерську взаємодію у трикутнику вчитель - дитина – батьки. І все це в умовах переповнених класів, за відсутності відповідальності на законодавчому рівні батьків за виховання (невихованість) власних дітей, щораз більшої кількості вакансій у школах. Автономія школи та педагога передбачає професійну відповідальність за досягнуті успіхи чи отримані невдачі. Про власну стратегію розвитку та стратегію розвитку школи; про те як вибудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти і освітньої діяльності школи в цілому; які напрями розвитку вважати пріорітетними та ефективними говорили педагоги школи на січневій педагогічній раді. Зацікавило присутніх і питання інституційного аудиту, як важеля корекції діяльності школи чи поширення цікавого досвіду, адже в основу інституційного аудиту покладені вимоги та критерії для оцінювання якості освітньої діяльності, які охоплюють освітнє середовище, управлінські процеси, якість педагогічної діяльності, систему оцінювання навчальних досягнень учнів.
Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реформ»
|
|
6-7 грудня 2018 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реформ». Учасниками конференції та семінару – практикуму «Нова українська школа: інтегроване навчання», проведеного в рамках конференції, стали адміністрація та вчителі 1-их класів ЛСЗШ І ступеня №53, які презентували напрацьований досвід роботи в контексті освітніх змін. Директор школи Н.Ворона, як учасник пленарного засідання, у своїй доповіді зупинилася на здобутках, викликах та сподіваннях Нової української школи; вимогах до сучасного вчителя та психологічних аспектах вибудовування співпраці учитель – учень – батьки у початковій школі. А також відзначила, що багаторічна співпраця школи та педагогічного коледжу дає можливість говорити про успішність та ефективність дуальної освіти в Україні.
Семінар-практикум «Нова українська школа: інтегроване навчання»
|
|
13 листопада 2018 року на базі Львівської спеціалізованої загальноосвітньої школи № 53 з поглибленим вивченням англійської мови відбувся семінар-практикум «Нова українська школа: інтегроване навчання» в рамках Всеукраїнської науково – практичної конференції « Психолого – педагогічна підтримка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реформф».
Учасники семінару – викладачі та студенти Педагогічного коледжу ЛНУ ім. І.Франка та педагоги школи .
Заступник директора з навчально-виховної роботи Педагогічного коледжу Сулим Ольга Іванівна висвітлила позитивну співпрацю коледжу та школи щодо підготовки майбутніх педагогів, здатних працювати в Новій українській школі в умовах освітніх змін.
Директор школи Ворона Н.Р. представила досвід роботи вчителів та школи в цілому, акцентуючи увагу на ключових орієнтирах Нової української школи та ролі вчителя зокрема.
Заступник директора школи з навчально – виховної роботи Н.Святошенко ознайомила присутніх із змінами в навчальних програмах, зокрема зупинилася на особливостях впровадження інтегрованого курсу « Я досліджую світ». Вчителі перших класів запропонували учасникам семінару власний досвід проведення ранкових зустрічей та інтегрованих уроків в рамках тематичного тижня «Театр».
Опрацьовуючи тему «Які бувають театри» учні ознайомилися з архітектурними особливостями театрів, переглянули фрагменти театральних вистав, зустрілися з акторами театру, спробували себе у ролі казкових дійових осіб.
Інтегрований курс "Я досліджую світ", тема "Які бувають театри".
Вчитель Гарматій О.Я.
Вчитель Фрейда Х.М.
Математика, тема «Секрети від художника – декоратора. Промінь, відрізок. Побудова відрізка»
Вчитель Козак Т.А.
Українська мова в інтегрованому курсі «Я досліджую світ», тема «Актори як учасники гри у спілкуванні».
Вчитель Білобринь Н.В.
“Візуалізація створення стратегії розвитку нової української школи”
|
|
Святошенко Н.О., заступник директора школи з НВР, учасник творчої майстерні для заступників директорів з НВР закладів освіти м. Львова «Стратегічний менеджмент – траекторія успішного розвитку навчального закладу».
Інтерактивно проведено експрес-моделювання “Візуалізація створення стратегії розвитку нової української школи” (31 жовтня 2017 року).
Семінар для заступників директорів з НВР
|
|
24 жовтня 2017 року заступники директора з НВР Святошенко Н.О. та Лис О.Б. відвідали виїзний семінар для заступників директорів з НВР закладів освіти міста у Стрийській загальноосвітній школі №5 імені Василя Стасюка, організований НМЦО м.Львова.
Метою даного заходу було вивчення та обмін кращим педагогічним досвідом з питань методичної роботи. П’ять години спільної і продуктивної праці пройшли на одному подиху.
Круглий стіл «Інноваційні технології у системі забезпечення якості освіти»
|
|
В рамках програми перебування делегації директорів та учителів початкових класів Донецької області 15.03.2017 р. на базі школи відбувся Круглий стіл «Інноваційні технології у системі забезпечення якості освіти».
Директор школи Ворона Н.Р. висвітлила тему «Нова освітня платформа – школа, в якій хочеться навчатися!»
Тренери міського пілотного проекту «Школа становлення сучасного вчителя» презентували досвід роботи вчителів у проектах:
«Розвиток продуктивного мислення молодших школярів» (вчитель початкових класів Петрів С.С.);
«Єдиний освітній простір. Музейна педагогіка» (вчитель початкових класів Гарбуз О.Я.).
Координатор співпраці школи і видавництва Кембриджського університету Кравчук Н.І. презентувала участь школи у проекті «Європейські стандарти викладання англійської мови в процесі підготовки до Кембриджських іспитів».
Координатор Міжнародного конкурсу Кенгуру в школі Гарматій О.Я. показала технологію роботи учнів у Міжнародному проекті «Міксіке в Україні» - «Навчання дітей в освітньому он-лайн середовищі Міксіке» .
Шкільна бібліотека "Левцева читальня" також гостинно відкрила двері для делегації з Донецької області. Бібліотекар Макаровська О.В. поділилася досвідом "Шкільна бібліотека – виховний простір навчального закладу».
«Тайм-менеджмент у роботі заступника директора з НВР»
|
|
21.02.2017 року на базі ЛСЗШ № 82 Святошенко Н.О. відвідала успішне і продуктивне заняття Школи професійної майстерності заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Тайм-менеджмент у роботі заступника директора з НВР» в рамках проекту «Освіта Львова – курс на ефективне використання інноваційних педагогічних технологій».
Круглий стіл «Перші кроки реформи: здобутки, виклики та сподівання»
|
|
09 лютого 2017 року відбувся Круглий стіл «Перші кроки реформи: здобутки, виклики та сподівання», учасниками якого були директори шкіл Шевченківського району УО ДГП ЛМР, а також:
Г. Синицька – начальник відділу освіти Шевченківського району УО ДГП ЛМР;
Р. Янушевич – заступник начальника ВО ШР УО ДГП ЛМР;
О. Гісь – кандидат фізико-математичних наук, автор підручників та посібників з математики для початкової школи та нових Державних стандартів у галузі «Математика», за якими працюватиме початкова школа у 2018р.;
Л. Андрушко – директор ЛЗШ І ст. «Світанок»;
О. Кравець – практичний психолог, представник батьківської громади;
Г. Шовкалюк – методист-консультант видавництва Кембриджського університету;
Д. Сіжук – консультант Екзаменаційного департаменту Кембриджського університету в Україні;
М. Недовід – менеджер сертифікованого кембриджського центру агенції іноземних мов Н.Дячук «Руна».
Учасники Круглого столу презентували досвід роботи шкіл в контексті запровадження Нової української школи. В процесі обговорення були висвітлені питання:
Управління процесами змін у сучасній школі. (Синицька Г. Я.)
Освітнє середовище у початковій школі – навчає, розвиває, виховує… (Ворона Н. Р. – директор ЛСЗШ І ступеня №53 з поглибленим вивченням англійської мови)
Запровадження компетентністного та антистресового підходу у початковій школі. ( Гісь О. М., Андрушко Л.М.)
Інноваційні моделі навчання. Переваги та недоліки. (Стефанович Л. О. – директор СЗШ №44, Здирко І. І. – директор СЗШ №91)
Спеціалізація у початковій школі: ранній розвиток чи перевантаження учня. (Проців Б. М. – директор СЗШ №81 з поглибленим вивченням англійської мови, Бліновська І. О. – директор СЗШ №22, Шовкалюк Г., Сіжук Д.)
Вчитель-учень-батьки. Алгоритм побудови конструктивної взаємодії. (Кравець О. І.)
Результатом діалогу стало:
визначення траєкторії побудови шкільної початкової освіти, яка б відповідала європейським стандартам;
вироблення алгоритму подолання спільних проблем в організації навчально-виховного процесу з огляду на концепцію Нової української школи;
ознайомлення з напрацьованим досвідом трансформування діючої системи навчання та виховання школярів у Нову українську школу.
Зимова Школа професійного розвитку
|
|
Святошенко Н.О., заступник директора школи з НВР , учасник Зимової Школи професійного розвитку , яка була проведена у формі творчої майстерні на базі Львівської класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка.
Учасники творчої майстерні спільними зусиллями розкрили тему: «Управлінський аспект організації роботи з обдарованими учнями».
Сучасний урок у світлі реформування освіти
|
|
8 листопада 2016 року НМЦО м. Львова спільно з членами міської творчої фокус-групи успішно проведено методичні діалоги на тему «Сучасний урок у світлі реформування освіти» на базі ЛСЗШ І ст. № 53 .
В ході активного обговорення та обміну думками розглянуто наступні питання:
-
Сучасний урок – основна складова ефективної та якісної освіти (Бідник Н.С., завідувач відділу освітніх технологій НМЦО м. Львова)
-
Основні шляхи удосконалення уроку в сучасній школі (Кузмицька С.С., заступник директора з НВР СЗШ №65)
-
Інноваційні типи уроків (Кравс Л.Є., заступник директора з НВР ССЗШ №37)
-
Загальні вимоги до сучасного уроку (Луцюк О.М., заступник директора з НВР СЗШ №84)
-
Як підготуватися до ефективного уроку (Пилипчак Л.І., заступник директора з НВР СЗШ №23)
-
Роль заступника директора у забезпеченні ефективного навчально-виховного процесу та контроль за проведенням уроків (Святошенко Н.О., заступник директора з НВР ЛСЗШ І ст. №53)
-
Навчальне середовище як засіб ефективності сучасного уроку (на основі естонського досвіду - Казаніна Н.Ю., заступник директора з НВР НВК “Арніка”).
У підсумку присутні прийшли до висновку, що сучасний урок - це витвір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ. Це урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість. Це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору та ерудиції.
АКМЕ – технології модернізації змісту та структури методичної роботи в ЗНЗ
|
|