"МуМі"
Тема 4: «Великодній Заєць»
На Великдень часто дарують так званих Великодніх зайців. Все це тому, що на Заході, крім розфарбованих яєць ще одним символом Великодня вважається «Великодній заєць», який, зазвичай і приносить яйця дітям.
Існує думка, що Великодній заєць з'явився з німецьких народних легенд. У Німеччині діти традиційно на Великдень залишали гнізда, зроблені з капелюхів і чекали в подарунок різнокольорові яйця. За легендою, бідна німецька жінка, у якої не було грошей, сховала розфарбовані та прикрашені яйця в своєму саду, а, коли її діти знайшли подарунок, поруч пробігав зайчик, і вони вирішили, що це саме він приніс їм такий гарний подарунок.
Щоб провести цікаво час, дізнатись про традиції інших культур, отримати задоволення від яскравості кольорів дітям була запропонована техніка «Великодній Заєць». Це додало святкового настрою згодом, стало гарним доповненням до домівки кожного, а з часом зможе стати хорошим подарунком близьким, коли зустріч стане можливою.
Тема 3: «Каракулі»
Для вивільнення негативної енергії, зниження агресії, яка накопичилась, розвитку уяви дітям була запропонована методика «Каракулі». Вони малювали каракулі на аркуші, не відриваючи руки від листа із закритими очима. Потім шукали певний образ (предмет, тварину, рослину, тощо), розмальовували кожен його елемент і в кінці складали казку або історію про цей же образ.
Дана методика сприяє дослідженню людиною власних почуттів і переживань, а також зняттю м’язових, емоційних напружень, розслабленню.
Окрім того, зачіпає сферу творчого потенціалу особистості, звільняє його і тим самим сприяє особистісному зростанню дитини, підвищенню її впевненості у власних можливостях.
Тема 2: Арт-методика «Живий будинок»
Щоб поглибити родинні стосунки, глибше поспілкуватися в родинному колі, повзаємодіяти, пізнати себе та найрідніших через творчість, залишаючись вдома запропонована методика: «Живий будинок» для всієї родини,від 5р. і далі. Надзвичайно важливим було і є обговорення з найріднішими про всі елементи створення будинку, присвоєння імен кожній частині.
Методика дозволяє за досить короткий час визначити роль кожного члена сім'ї в житті людини, а також зрозуміти, яку роль у своїй сімейній системі людина відводить собі. Учні також складали розповідь про свій будинок. Ось одна з них: «Будинок,який рятує людей».
Пандемія...Яке страшне слово.Ми чуємо це слово кожен день зі всіх засобів інформації. Всі сидять вдома-карантин. Тільки не у нас. У мене всі на передовій:бабуся і дідусь медики,вони борються з невидимим ворогом-коронавірусом, мама поліцейська, бореться з корупцією. Коли всі ідуть на роботу я часто залишаюся сам вдома, але відношуся до цього з розумінням.Користуючись нагодою хочу подякувати всім медикам і поліцейським,які ризикують своїм життям кожен день,щоб ми могли спокійно сидіти вдома на карантині.
Медпрацівник не Бог-людина,
Але від нього,як від Бога,
Для зцілення украй потрібна
Недужим людям допомога!
Поліція-поклик до бою!
Біль чужий через серця струмить.
Вічна жертва сім'єю, собою,
А життя мимо птахом летить.
Євген Грицишин.
3-А клас.
Тема 1: Арт-техніка «Фантастичне дерево»
У зв`язку зі зміною звичного середовища навчання, змушеною перервою у спілкуванні з друзями на постійне перебування вдома у дітей з’являються різноманітні переживання. Для того, щоб урізноманітнити часопроведення дітей, знизити рівень тривожності та напруги, покращити самопочуття або просто підняти настрій впродовж карантину дітям було запропоновано виконувати арт-техніки, по можливості всією сім’єю.
Перша запропонована арт-техніка «Фантастичне дерево». Діти за допомогою форми і кольору наповнювались ресурсом (ілюстрації робіт додані).